7 تا از بهترین خودپردازهای شخصی

7 تا از بهترین خودپردازهای شخصی

تاریخ انتشار: آخرین بروزرسانی: مدت زمان خواندن: 5 دقیقه

امروزه شاید برای خیلی از شماها این سؤال پیش بیاید که کدام دستگاه خودپرداز می‌تواند ازلحاظ کیفیت و به‌صرفه بودن خرید و راه‌اندازی آن در ایران شرایط بهتری از دیگر خودپردازها داشته باشد، این سؤال را توی ذهنتان نگه‌دارید که قرار است به خرید خودپرداز ایده آل خودتان نزدیک شوید. این شش خودپردازی که در این مقاله به آن‌ها اشاره‌شده، ارزیابی آن‌ها با توجه به شرایط کنونی کشور ایران می‌باشد، چه‌بسا که خودپردازهای توسعه یافته زیادی ازلحاظ کارایی و کیفیت بهتر در کشورهای خارجه تولیدشده‌اند ولی هنوز وارد ایران نشده است.

خودپرداز یا همان ATM (Automated Teller Machine) در جامعه امروزی ما نقش بسزایی دارند و شرکت‌های بسیاری در حال تولید و توزیع مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها هستند، ازجمله شرکت‌های مطرح می‌توان به:

  1. NCR (National Cash Register)
  2. Wincor (Wincor Nixdorf)
  3. Hyosung

اشاره کرد که ما چند مورد از بهترین‌های این شرکت‌ها را برای شما ارزیابی کرده‌ایم.

خودپرداز NCR 5886

نمای جلویی خودپرداز NCR 5886
نمای جلویی خودپرداز NCR 5886

دلیل کسب رتبه اول مدل ۵۸۸۶ از شرکت NCR، قدرتمند و قابل‌اطمینان بودن آن در ارزیابی‌های بسیار است. خودپرداز NCR ۵۸۸۶ یک دستگاه سازگار با تمامی آب‌وهواهایی و زیست محیطی، که به‌صورت ایستاده می‌تواند نصب و راه‌اندازی شود. این خودپرداز می‌تواند برداشت‌های نقدی، انتقال وجه، خرید انواع شارژها و بررسی تصویر را نیز انجام دهد. این مدل از سری‌های ۸۶ باقابلیت ارتقاء‌پذیری بالایی که دارد، می‌تواند طول عمر عملیاتی خود را بیشتر از قبل افزایش دهد.

۵۸۸۶ یک راه‌حل ایده آل، برای کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری و رشد، دارندگان کسب‌وکارهای فیزیکی می‌باشد. این مدل در ایران بسیار موردتوجه و استقبال مشتریان بانکی و اشخاص حقیقی و حقوقی قرارگرفته است. NCR ۵۸۸۶ ساخته‌شده با آخرین استانداردهای امنیتی جهانی نیز می‌باشد. اگر شما نیازمند یک دستگاه خودپرداز برای فروشگاه و یا مراکز دفاتر اداری که فضای بیرونی (Outdoor) کافی، برای نصب و راه‌اندازی خودپرداز دارید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های NCR ریز و درشت قطعات مقرون به صرفه‌تری تا دستگاه‌های دیگر دارند. سوای آن شما راحت‌تر قطعات خودپرداز NCR را در بازار و مارکت‌های فعلی پیدا کرده و خریداری می‌کنید.

چند ویژگی مهم خودپرداز NCR 5886:

  1. ۴۰/۸۰ گیگابایت هارد دیسک، ۱ گیگابایت رم
  2. کلیدهای نمایش عملکرد (FDKs)
  3. نمایشگر LCD LED (۳۰سانتی‌متر)
  4. EPP V۴ (Encrypting PIN pad)
  5. دارنده معماری استاندارد صنعت (ISA)
  6. روشنایی LED Fascia
  7. چاپگر رسید پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  8. چاپگر جورنال پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  9. کارت خوان مغناطیسی و کارت هوشمند

خودپرداز ProCash 2150xe

خودپرداز ProCash 2150xe همراه با تجهیزات کامل
خودپرداز ProCash 2150xe همراه با تجهیزات کامل

خودپردازهای نسل جدید (xe) ProCash ۲۱۵۰ ساخت شرکت Wincor علاوه بر وظایف اصلی خود درزمینه پرداخت پول و نمایش اطلاعات، می‌تواند برای تأمین نیازهای خاص یک موسسه مالی نیز توسعه یابد.

Wincor 21-50 USB بازه‌ی گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان ارائه داده و راحتی کار با آن را برای مشتریان در حین استفاده تضمین می‌کند. نصب و راه‌اندازی نسبتاً راحتی در شرایط مختلف دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه نیز این هست که سیستم‌های قدیمی و کهنه دستگاه را می‌توان بدون نیاز به ریخت‌وپاش در ساختمان تعویض کرد. عناصر اصلی صفحه کنترل از استیل ساخته‌شده‌اند، که ازلحاظ امنیت، از دستگاه به خوبی محافظت می‌کند.

چند ویژگی مهم خودپرداز ProCash 2150xe:

  1. رسیدها یا سایر اسناد را با چاپگر کاملاً گرافیکی چاپ کنید
  2. سیستم‌های صوتی (بلندگو / هدست)
  3. اندازه سیستم جمع و جور
  4. رایانه استاندارد با پنتیوم IV
  5. صفحه نمایش دید در نور خورشید LCD (۳۰ سانتی‌متر) با عملکرد مقیاس‌گذاری خودکار
  6. واحد کنترل آب و هوا برای نصب در فضای باز
  7. دارای گواهینامه EMV ۲۰۰۰

خودپرداز Monimax 7600T

خودپرداز Monimax 7600T همراه با تجهیزات کامل (هر دو یکی هستند ولی با زاویه و نمای دیگری عکاسی شده اند)
خودپرداز Monimax 7600T همراه با تجهیزات کامل (هر دو یکی هستند ولی با زاویه و نمای دیگری عکاسی شده اند)

خودپرداز Monimax ۷۶۰۰T ساخت شرکت Hyosung، گزینه ایده آل برای انجام معاملات با حجم بالا با ظرفیت نگه‌داشتن ۱۲۰۰۰ اسکناس است که در کل می‌توان گفت که برای کسب‌وکارهای و کارهای بزرگ بیشتر ترجیح داده می‌شود.

همچنین این شرکت تولیدات خودپردازهای خود را با شاخصه UL-291 و گواهی‌نامه PCI امنیت‌سازی می‌کند که یکی از سطح‌های درجه‌یک امنیت‌سازی می‌باشد. این مدل نیز مانند مدل‌های قبلی از حداکثر انعطاف‌پذیری برای نصب و راه‌اندازی و به‌روزرسانی قطعات برخوردار است.

چند ویژگی مهم خودپرداز Monimax 7600T:

  1. صفحه نمایشگر LCD (۳۸.۱ سانتی‌متر)
  2. دوربین امنیتی
  3. رمزگذاری پد پین (Encrypting PIN pad)
  4. ۵۰۰۰ چاپگر رسید تراکنش
  5. سازگاری در دماهای: ۳۵- تا ۴۰ درجه سلسیوس

خودپرداز GRG H38

نمای جلو و کامل خوپرداز GRG H38
نمای جلو و کامل خوپرداز GRG H38

GRG Banking یک شرکت چینی و متخصص صنعت خودپرداز می‌باشد، که به دلیل فناوری برتر، کیفیت خوب و همچنین شبکه خدمات قوی شناخته‌شده است. GRGBanking با حدود ۲۱۰۰ کارمند در سراسر جهان دارای مراکز تحقیق و توسعه می‌باشد.

GRG H۳۸ یک دستگاه خودپرداز چندمنظوره برای مکان‌های بیرونی است که طیف وسیعی از خدمات حساب را به‌راحتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ازآنجاکه دستگاه خودپرداز محصول اصلی این شرکت هست، GRGBanking مجموعه کاملی از دستگاه‌های خودپرداز را ارائه می‌دهد که این مدل نیز یکی از رایج‌ترین خودپردازهای این شرکت می‌باشد و می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

چند ویژگی مهم خودپرداز GRG H38:

  1. ابعاد کوچک و در نتیجه اشغال فضای کمتر
  2. کاربر پسند
  3. امکان بروزرسانی آسان
  4. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب

خودپرداز NCR 5877

خودپرداز NCR 5877 سالنی
خودپرداز NCR 5877 سالنی

یک دستگاه خودپرداز کوچک و سالنی که انعطاف‌پذیری بسیاری خوبی را برای جایگزینی حجم بالای معاملات را ارائه می‌دهد. NCR ۵۸۷۷ بهترین راه‌حل خودپرداز برای مکان‌های داخلی (Indoor) و سالنی را فراهم می‌کند.

چه در شعب بانک‌ها و چه در مکان‌های تجاری مانند سوپرمارکت‌ها، مراکز خرید یا فرودگاه‌ها. یک مدل سبک و زیبا، NCR ۵۸۷۷ مشتریانی را به خود جلب می‌کند که دنبال یک خودپردازی هستند که کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهند. درعین‌حال این خودپرداز مانند تمامی مدل‌های شرکت NCR از درجه‌بندی کیفیت و امنیت خوبی برخوردار هست.

چند ویژگی مهم خودپرداز NCR 5877:

  1. نمایشگر LCD LED (۳۰ سانتی‌متر)
  2. کلیدهای نمایش عملکرد (FDKs)
  3. چاپگر رسید پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  4. چاپگر جورنال پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  5. صدای دیجیتالی
  6. EPP V۴ (Encrypting PIN pad)

خودپرداز NCR N-40

خودپرداز NCR N-40 سالنی
خودپرداز NCR N-40 سالنی

خودپرداز NCR N-40، یکی از اعضای جدید خانواده محصولات NCR است که به عنوان یک خودپرداز سالنی با ابعاد کوچک طراحی شده است. این خودپرداز با کارایی در نظر گرفته شده برای محیط‌هایی با فضای محدود، به طور بی‌دردسر در فضاهای محدود گنجانده می‌شود و یک راه‌حل پیشرفته برای شرایط مختلف فراهم می‌کند. از سری‌های موفق ۵۸۸۶ و ۵۸۸۷ الهام گرفته، N-40 از قطعات معتبر از نسل‌های گذشته بهره‌مند می‌شود، تضمین کننده عملکرد قوی و قابل اعتماد است.

با ابعاد منحصر به فرد، N-40 نمایان می‌شود و ارائه فرم فیزیکی خاصی را نسبت به سایر مدل‌ها دارد. طراحی کوچک آن به همراه فناوری اعتماد به نفس از سری‌های ۵۸۸۶ و ۵۸۸۷، این دستگاه را به یک گزینه عالی برای کسب‌وکارها تبدیل می‌کند که به دنبال یک راه‌حل خودپرداز فضای بصرفه و در عین حال کارآیی بالا می‌باشند. با خودپرداز NCR N-40، در آینده‌ی خودپرداز، نوآوری با کارایی در یک فرم فیزیکی شیک و کم‌حجم به هم گره می‌خورد.

چند ویژگی مهم خودپرداز NCR N-40:

  1. نمایشگر LED (۳۰ سانتی‌متر)
  2. گاوصندوق UL
  3. کلیدهای نمایش عملکرد (FDKs)
  4. چاپگر رسید پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  5. چاپگر جورنال پرینتر ۴۰ ستون (حرارتی)
  6. EPP V۴ (Encrypting PIN pad)

خودپرداز Paradis / PS5100TW

اجزای داخلی و بیرونی خودپرداز Paradis / PS5100TW
اجزای داخلی و بیرونی خودپرداز Paradis / PS5100TW

این نوع خودپرداز تولید ملی به‌حساب می‌آید ولی بااینکه چند سال هست از تولید آن می‌گذرد هنوز جای خود را در این لیست دارد. گروه صنعتی پارا تولید، فروش این خودپرداز را انجام می‌دهد و دستگاه خودپرداز پارادیس ۵۱۰۰ اولین محصول با نشان تجاری ایرانی، دارای استاندارد جهانی و با کارایی حداکثر در این حوزه می‌باشد.

سری خودپرداز بانکی پارا با نام عمومی پارادیس باقابلیت ارتقاء از سطحی به سطح بالاتر از ویژگی‌هایی است که این تولیدات را برای خریداران مقرون‌به‌صرفه و عملیاتی می‌نماید.

چند ویژگی مهم خودپرداز Paradis / PS5100TW:

  1. استفاده از سیستم عامل ویندوز XP
  2. دارای پرینتر حرارتی
  3. اتصال به شبکه داخلی شتاب
  4. دارای صفحه کلید تحت استاندارد
  5. کارکرد آسان با قابلیت تعمیر خودپرداز در محل
کمیل میرسمیعی
نوشته شده توسط: کمیل میرسمیعی

کمیل میرسمیعی، فارغ‌التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کاردانی نرم‌افزار کامپیوتر هستم. برنامه‌نویسی را از ۱۹ سالگی به صورت خودآموز آغاز و به مدت ۴ سال در شرکت‌های مرتبط حوزه مدیریت و توسعه وبسایت تجربه کسب کردم تا اینکه در سال ۱۳۹۹ نورینکس را تاسیس و به عنوان موسس و مدیر ارشد فناوری برای هموارسازی و تسهیل در خدمات صنعتی کشورم، خدمت‌گذاری می‌کنم.

تماس با ما

اگر سوال یا نیاز به مشاوره دارید، دریغ نکنید و با ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان ما اینجا هستند تا به شما در رفع تمامی نیازهای شما کمک کنند و بهترین راه حل ها را به شما ارائه دهند.

شعبه خدمات خمکاری:
شعبه خدمات خودپرداز:
خدمات

خدمات
قطعات خودپرداز نورینکس

نورینکس خدمات خرید و فروش قطعات خودپرداز را با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی ارائه می دهد.
سفارش قطعه خودپرداز!

خدمات
اخذ سوئیچ نورینکس

نورینکس گزینه های اتصال ایمن و قابل اعتماد را برای اطمینان از ارتباط یکپارچه دستگاه شما ارائه می دهد.
سفارش سوئیچ خودپرداز!

خدمات
خرید خودپرداز نورینکس

خدمات خرید خودپرداز ما راه حلی راحت و مقرون به صرفه برای مشاغلی که به دستگاه های توزیع پول نقد نیاز دارند ارائه می دهد.
سفارش خرید خودپرداز!
آیکون نظراتنظرات(1)
عکس کاربر
اردشیر هادی 1402/09/04

با سلام بسیار مفید بود برای جایگاه بیرون شهر که 2 منظوره هست کدام دستگاه را پیشنهاد می کنید کارایی خوب و مستحکم بدون اذیت و خدمات عالی مثل چاپگر HP

عکس مدیریت
مدیریت 1402/11/08

با سلام، با توجه به خواسته شما پیشنهاد ما خودپرداز Wincor 2150 هست چون از لحاظ کیفیت و خدمات از بقیه خودپرداز ها سرتر هستش ولی قیمت بالاتری نیز دارد! ولی اگر شما هم قیمت مناسب و هم کیفیت معقول می خواهید من به شما خودپرداز NCR 5886 رو معرفی می کنم.

عکس کاربر
Met 1402/10/26

Wincor

آیکون ثبت نظرثبت نظر
تلفن تماس